SÅDAN FÅR DU FLERE BEGEJSTREDE KUNDER – UANSET BRANCHE OG BUDGET
Vejen til begejstrede og loyale kunder er ikke tilfældig. Der er nemlig en lang række fællesnævnere for de virksomheder, som år efter år vinder danske og internationale priser for deres kundeoplevelser.
Det er disse fællesnævnere, du vil lære i denne bog, og det er ikke raketvidenskab. Det kræver ikke, at du arbejder hos Disney eller Apple, eller at du har et budget på størrelse med Coca Colas. Men det kræver, at du gør det rigtige, når du er sammen med dine kunder. Altså at du ved, hvad der virker, og hvad der ikke virker – i praksis.
Derfor får du i KICK-ASS SERVICE en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du hurtigt kan få flere begejstrede kunder, uanset branche og budget.
Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og Planet WOW, der giver deres bedste råd til dig, der er i servicebranchen.